Apžvalga: „The Fenwick“, „Claughton“ – restoranas su patiekalais, kuriuos užsisakome vėl ir vėl – Denise Evans

Kai restoranas, kuris praktiškai nėra paplūdimyje ar dėl bangų dūžtančių krante teigia, kad patiekia šviežias jūros gėrybes, aš visada esu šiek tiek skeptiškas, negaliu atsispirti. Tai daugiausia kilusi iš senų laikų, kai valgiau midijas restorane Prancūzijoje ir stebėjome, kaip jos buvo sugautos, išnešamos iš jūros, į virtuvę paruoštos ir pagamintos, o tada patiekiamos ant mūsų stalo, kuris buvo ant smėlio. , po kurio laiko.

Pagalvojau: „Ar aš kada nors gausiu žuvies tiesiogine prasme Ir vėl toks šviežias? niekur arti vandens.

Taigi tai buvo mano mintyse, kai atsisėdau valgyti jūros gėrybių ir kepsnių specialybės „The Fenwick“ Claughton mieste, visai šalia Lankasterio. Kuris, laimei, yra gana arti Morecambe įlankos, todėl buvau įsitikinęs, kad šviežių jūros gėrybių patiekimas nebus per didelis pardavimas.

Daugiau: Apžvalga: The Fenwick, Claughton – Lankasterio kaimo nakvynės su pusryčiais namai, kurie laimėtų keturis lovoje už kaimo mylios

Ir aš buvau teisus, bet ne dėl priežasčių, kurių tikėjausi. Prieš kelias savaites vienas draugas manęs paklausė, kokios yra mano mėgstamiausios jūros gėrybės, ir aš ilgai atsakiau, nes man tai labai patinka, kad negalėjau apsispręsti, o galiausiai pamėgau midijas. Taigi buvau priblokštas pamačiusi ant jos midijas (11,95 GBP). [vast] specialių patiekalų meniu.

Kalbant apie specialius pasiūlymus, man patiko tai, kad buvo atkreiptas dėmesys į „dienos laimikį“ ir supratimas, kad svarbu turėti šviežios, gerai paruoštos žuvies, o svečiai netgi paprašė užsisakyti 48 valandas į priekį, jei turi užklausa tam tikros žuvies arba noras užsisakyti ekstravagantišką ir akis išpūtusią dalintojas „Fruit de Mer“ už (75 GBP) arba „surf & turf“ už 64,95 GBP.

Tailando žaliosios midijos „The Fenwick“.

Mano nuostabai, midijos iš tikrųjų buvo sugautos ne The Bay pakelėse, o kelis šimtus mylių į šiaurę Šetlando salose, garintos ir patiektos tailandietiškame žaliojo kario sultinyje ir krevečių krekerių šone. Tačiau jie buvo gaivūs, stambūs ir sultingi – mano mintys grįžo prie lėkšto stalo Normandijos paplūdimyje, nes jūros druskos užuominos ir natūralūs skoniai suveikė mano burnoje šokančio tailandietiško kario užtrauktuko užtrauktuku. kaip ką tik sugauta žuvis ant denio. Skanūs krevečių trapučiai taip traškėjo, kai pirmą kartą pamerkiate jas į karštą sriubą, o aš buvau midijų svajonių šalyje.

Pradedantiesiems taip pat turėjome kaparėlių ir svogūnų mėtosi lašišos patiekalą bei naminės dešros suktinuko „užkandį“. Dešrelių pyragas buvo blizgus ir brangaus aukso spalvos, mėsa – žolelė ir sultinga. Nors lašiša buvo paprasta, bet ne per daug pagardinta ir tinkamas priedų kiekis, atsižvelgiant į natūralų žuvies skonį. Lašiša gali būti šiek tiek vienoda, bet su tuo jie puikiai padirbėjo.

Sultingas: 12 uncijų rib eye kepsnys, kurio buvo paprašyta patiekti vidutiniškai retai

Pagrindiniam patiekalui užsisakiau ant grotelių keptą kardžuvę (21,50 GBP), patiektą ant naujų bulvių, žalumynų lovos ir užbaigtą su pomidorų, žaliųjų citrinų ir bazilikų salsa.

Jaučiuosi liūdna tai sakydama, bet ši kardžuvė nugaišo veltui. Jis buvo toks kramtomas, odinis ir kietas, kad man grėsė žandikaulis. Daržovės buvo gerai iškeptos ir tinkamo dydžio porcija, tačiau salsa buvo svarbiausia – ji buvo citrusinius vaisius primenanti aštri, gaivi ir aštri, todėl jaučiatės „oooo“, išgelbėdami ją nuo nelaimės.

Iš esmės tai buvo brangus dizainerio sukurtas odinis diržas, kuris viską lėmė besisukančią sagtį. Nes be ryškios sagties tai tik paprastas senas gatvės diržas. Nuviliantis.

Nuvilianti kardžuvė

Tačiau antrasis pagrindinis – 12 uncijų rib eye kepsnys ant kaulo (28,50 GBP) buvo neįtikėtinas ir paruoštas pagal mūsų idėją apie vidutiniškai retas, laisvas sultis. Jis taip grakščiai nukrito nuo kaulo, kad nenustebčiau, jei karvė, iš kurios ji kilusi, būtų buvusi baleto pamokose. Pipirų padažas buvo kreminis ir labai karštas, idealiai tinka pamirkyti traškius išorėje ir purius viduje naminius stambius traškučius.

Pabaigėme su juoduoju miško sūrio pyragu (7 GBP), kuris buvo skanus, geras vaisių ir saldumo balansas – su neįprastu želė pavidalo viršutiniu sluoksniu. Tada grįžome pasėdėti intymiame bare, esančiame kaimo aludės priekyje, kuri taip pat turi savo svečių kambarius.

Jame yra įspūdingas amatininkų ir partijų spiritinių gėrimų, vynų ir alaus asortimentas ir suteikiama galimybė įsijausti į gana silpnai apšviestos vietos charakterį su žemomis lubomis, iš sienų išlendančiais elnių ragais, klasikiniais tartano raštais apmuštais apmušalais. ir medinės grindys. Stulbinančio atviro geležinio židinio malkomis kūrenamas kvapas buvo kažkas gana paguodžiančio – tarsi garsaus jūsų močiutės kulinarijos viliojimo.

Nuvilianti kardžuvė

Kai patiekiate dviejų rūšių patiekalus, tai gali būti rizika, tačiau tai taip pat puiki galimybė iš tikrųjų parodyti, kaip jį tobulai gaminti. „Fenwick“ tai padarė su dauguma mūsų patiekalų, o durklažuvė virtuvėje atrodė kaip pasekmė, bet midijų užkandį ir kepsnį užsisakydavome vėl ir vėl.

Maisto reDenise Evans peržiūros skelbiamos kiekvieną sekmadienio rytą. Restoranas nežinojo, kad atvyksime, o mūsų apžvalga yra anoniminė.

Čia rasite visas paskutines „What’s On“ naujienas Lankašyre

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.